A www.degeszpecs.hu webáruház üzemeltetője a …
1. A Degesz a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 5 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a Degesz Pécs, és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 5 percen belül nem érkezik, Megrendelő a + 36 72 / 254 298 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
2. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a + 36 72 / 254 298 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.
3. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok bármikor változtathatóak.
4. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a FoodForYou nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja jelezni:
Telefonon: + 36 72 / 254 298
Email-ben: degeszpecs@gmail.com
Székhely: Pécs, Ybl Miklós u. 2.
Adószám: 55876115-1-22
Ügyfélszolgálat: + 36 72 / 254 298
E-mail: degeszpecs@gmail.com
AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI
1. A degeszpecs.hu oldalon található webáruházba a Megrendelő köteles a rendeléshez szükséges adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót külön tételként a csomagolást, illetve a címnek megfelelő mértékű szállítási díjat. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése.
4. A Degesz Pécs a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 5 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a FoodForYou, és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 5 percen belül nem érkezik, Megrendelő a 06 30 144 0998 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
5. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a + 36 72 / 254 298 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.
6. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok bármikor változtathatóak.
7. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a FoodForYou nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja jelezni:
Telefonon: + 36 72 / 254 298
Email-ben: degeszpecs@gmail.com